ESGO Kullanımı;
Navisworks kolay kullanım ve proje içindeki ekipler arası koordinasyonu güçlendirir. Navisworks ve Revit program kullanıcıları için uygundur . 2016-2020 versiyonlarında Navisworks içinde ” Add_in” olarak çalışmaktadır. Disiplinler arası ve disiplin içi oluşturulan görevlerin takibi ve sorgulanmasını sağlayabilirsiniz.Bulut tabanlı çalışır.
Programımızın en önemli özelliği Kullanıcılara göre modüllerin oluşturulması mümkündür.
Kullanıcı isteğine bağlı;
-Muhasebe modülü
-Şantiye modülleri
-İsteğe bağlı modüller
Oluşturularak kullanıcı hizmetine sunulabilmektedir.
7/24 teknik destek verilmektedir.
Kullanıcılara isteklerine uygun farklı modüller geliştirilebilir
Özellikler : Bu menüde
-Sistem bazlı veya istediğiniz özelliklere göre seçimler yapıp bu seçime ait keşif veya seçim seti oluşturabilirsiniz
-Keşifleri grafik halinde değerlendirebilesiniz .Excel dosyasına çevirerek paylaşım yapabilirsiniz
-Seçilen parçanın özelliklerine ulaşabilirsiniz
-Seçimler oluşturulurken ekleme ve çıkarma yapabilirsiniz
-Yapılan seçimleri renklendirip görseli düzenleyebilirsiniz
-Seçim setleri oluşturabilirsiniz(İstenirse seçim setleri paylaşıma açılabilir-Opsiyonel)
-Seçimlerin Revit ID alabilir ve Revitte Kullanabilirsin
Daha bir çok özelliği kullanabilirsiniz…….
Görevler Menüsü:
Ekipler arasında koordinasyonu arttırmak için “Görev” menüsü oluşturulmuştur.Bu menüden
-Çalişma sirasinda Navisworks içinden “viewpoint” oluşturabilir ve bunları çalışma arkdaşlarinızla paylaşabilirsiniz
-Görev takip eder durumlarını sorgulayabilirsiniz
-Aylık veya haftalık olarak görevleri takip edip, ilerlemeler takip edilebilir
-Görevleri işlevlerine göre sınıflandırabilir.
-Görevler Sorumlu ve Görevli olarak ilgili kişilere atanabilir
-Görev tablosunu Excel döndürüp ilgili kişilere paylaşabilirsin
Daha bir çok özelliği kullanabilirsiniz…….
Çakışma Menüsü:
-Revit içinde veya Navisworks tarafından üretilen çakışma listelerinin yüklenmesi ve ekip ile paylaşılmasını sağlar.
-Her bir çakışmanın durumu, ilgili kişilere bağlanabilir
-Çakışan malzemelere ait görünüşün bulunması
-Çakışan malzemeler ait özelliklerin tabloya yüklenmesi
-Çakışmaların kişilere görev olarak atanması
-Çakışmaların durumlarının takibi ve durum grafiklerinin oluşturulması
-Aylık veya haftalık olarak çakışma durumlarının sorgulanması
-Çakışmaların Excel dökümünün paylaşılması
Daha bir çok özelliği kullanabilirsiniz…….